Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~ustijuf | użytkownik

imię i nazwiskoMateusz Kukla adres warszawa zarejestrowany13.05.2007 @18:09:52 ostatnio na stronie19.05.2016 @12:59:07



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwmateuszkukla.com Gadu-Gadu1020101
digarty40 komentarze677 posty na forum865

komputer / sprzęt
d90, dziurka, analogi roznego rodzaju

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~RoSicKy    21.04.2008 @17:15:42
generalnie jestem pod wrazeniem calej galerii
zapraszam do mnie i do 'przyjaciol'
~Edosz    16.04.2008 @16:50:06
Wiem man, już od jakiegoś czasu Cie podglądam. xD
-DarcySiaa    13.04.2008 @16:56:19
;/. Wiesz, twoje komenty tak mnie obchodza jak zeszłoroczny śnieg. ;/.
~sisitara1986    09.04.2008 @16:16:34
co w tym zdjeciu tragicznego jest ?
~MaciekMaziarka    01.04.2008 @18:43:47
Dzięki za wizytę
~amatricis    01.04.2008 @18:23:29
to jest fashion.
~AnekDzbanek    01.04.2008 @18:15:12
Dzięki, chętnie zajrzę.
Pozdrawiam
_______
I want to recognise your beauty's not just a mask.
I want to exorcise the demons from your past.
I want to satisfy the undisclosed desires in your heart.
~lobes502    01.04.2008 @18:03:56
dzieki! za ocene, ale ja foce samoloty...
~Kupniewska    01.04.2008 @18:02:33
jak Ci się pracuje nikonem d40x?
~pila    31.03.2008 @21:40:23
a no nie musi pozdro
~Karmell    30.03.2008 @22:35:15
; p
~WoodMan    30.03.2008 @21:50:15
Tak .
Fuji ma 14 lat.
Bo ma 150 cm
przepraszam zią ale musiałem im jakoś udowodnić :D
_______
Keep it Classy!
~naon    26.03.2008 @23:36:55
14 lat i takie zdjęcia?! no no, należą się brawa.
Chociaż ten wiek podpadajacy mi
_______
'Nobody expects the Spanish Inquisition' :D
~kedzior88    25.03.2008 @13:48:51
no niestety niektórych sytuacji nie da sie wyreżyserować
~kedzior88    25.03.2008 @11:38:35
ale tam nie chodzi o zadek tylko o skok
+bokeh    21.03.2008 @13:44:26
dzieki
~vesmir    18.03.2008 @17:40:58
Oczywiscie
~budrysy3    09.03.2008 @19:09:20
dziękuję za komentarz
^AlphaFox    04.02.2008 @07:26:24
kupowałem dużo klasycznych aparatów (zorki, fedy...) szkieł mniej, i nieststy nie mam pelenga 8 mm
_______
blog BDSM i fotografia http://pierredolain.wordpress.com
~Pela92    24.01.2008 @10:22:00
bo na a.pl jestem;p
taki sam nick. super foty masz...
respect
_______
^_^
~Ren16    24.12.2007 @14:56:05
czy teraz jest lepiej?
_______
Idiotów jest mało ale są tak sprytnie rozstawieni że spotykasz ich na każdym kroku
+mariea    07.12.2007 @12:40:00
serio masz 13 lat, czy robisz sobie jaja? :>
_______
"Give me your lips, the lips you only let me borrow, Love me tonight, devil take tomorrow."
ożył-->http://www.ivre.wordpress.com

+SylwiaNowicka    06.12.2007 @09:38:15
Ale najwazniejsze,że mają być.
~cayser    06.12.2007 @09:35:56
to jest forma do pierogów dzieki za komentarz i ocene
_______
Jarosław Kacperczyk
http://kacperczyk.pl - Magia Kreatywnego Projektowania

Amator martwi się o sprzęt, Profesjonalista martwi się o kasę,
a Mistrz martwi się o światło
+SylwiaNowicka    06.12.2007 @09:34:51
Zatem czekam na te zdjecia z Stara. ; ))))
/ No tylko 2 lata młodszys ode mnie.
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt